FAQ - veel gestelde vragen
1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats een product in de webshop in de winkelwagen, vul uw gegevens in en betaal eenvoudig via Ideal.
2. Zijn alle producten op voorraad?
Wij streven er naar om alle producten op voorraad te hebben. Indien dit niet het geval is staat het product op de status "uitverkocht" en zal dit zo spoedig mogelijk worden aangevuld.
3. Hoe kan ik meer exemplaren bestellen dan op de website mogelijk is?
Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@ringdoosjes.nl, zodat u geïnformeerd wordt over de mogelijkheden.
4. Wanneer wordt mijn product bezorgd?
Bestellingen worden dezelfde dag via PostNL verstuurd. Hierdoor geldt er een verwachte levertijd van één tot drie werkdagen.
5. Waarom geldt er niet voor ieder ringdoosje dezelfde prijs?
Dit hangt er van af of een product door de brievenbus past of niet. Indien dit niet het geval is wordt het als pakket verstuurd en deze kosten zitten in de prijs verrekend.
6. Hoe kan ik betalen?
Dit kan eenvoudig via IDEAL. Verder is het mogelijk om het bedrag naar ons over te maken. Stuur uw verzoek via het contactformulier of per e-mail naar info@ringdoosjes.nl. Producten worden na ontvangst van de betaling verzonden.
7. Is het mogelijk om op ringdoosjes.nl te adverteren?
Dat is zeker mogelijk. Vraag via het contactformulier of via een e-mail naar info@ringdoosjes.nl naar de tarieven en voorwaarden.